11 ✗ parempi aamu

7.2.2019

Aina ei voi nousta oikealla jalalla eikä aina myöskään saa nukuttua niin hyvin, ettei seuraavana päivänä kiukuttaisi. Tässä kuitenkin koottuna muutamat vinkit kuinka saada parempi aamu & päivä!

✗ Nuku hyvät yöunet. Hyvät yöunet ovat todella tärkeät. Niillä on iso merkitys omaan fiilikseen.
✗ Herää ajoissa. Herää niin ajoissa, ettei sulla tule kiire ja voit tehdä aamurutiinisi rauhassa.
✗ Venyttele kevyesti herättyäsi. Lempeä herätys koko kropalle.
✗ Juo vettä. Kroppa kärsii yön jälkeen nestehukasta, joten aloita aamusi vedenjuonnilla.
✗ Petaa sänky. Koti näyttää heti hieman siistimmältä, kun sänky on pedattu. Siistimpi koti tuo paremman fiiliksenkin.
✗ Unohda puhelin. Elä avaa puhelinta heti herättyäsi. Facebook-päivitykset ja sähköpostit ehtii vielä odottaa.


✗ Tee lemppari aamupalaasi. Päivä ei voi lähteä huonosti käyntiin, kun saat lempppari aamupalaasi, eihän?
✗ Suunnittele edellisenä iltana. Saat aamuun lisää aikaa, kun sun ei tarvitse aamulla miettiä mitä puet, mitä aamupalaa teet tai tehdä päivän to-do listaa. Hoida nämä edellisenä iltana niin säästyt aamukriiseiltä.
✗ Pue päälle asu, jossa tunnet itsesi kauniiksi & itsevarmaksi. Täydellinen startti päivään!
✗ Kuuntele lempparimusaasi tai joku hyvä podcast. Lemppari jutuista ei voi tulla kuin hyvälle tuulelle.
✗ Jos sulla on aikaa treenaa aamulla. Treeni antaa kunnon energiaboostin koko päiväksi!
Kuuluuko jotkut näistä sun aamurutiineihin tai aiotko lisätä näistä jonkun sun aamuihin?

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus! �� Aika moni näistä mulla kuuluukin jo mun aamurutiiniin mutta aamutreenaajaksi minusta ei ole �� Mun kropalle treenit sopii parhaiten iltapäivään. Joogan kyllä tykkään vetää heti aamusta! ��

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan